Vinterhager Sørlandet
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.



2. FRAKT

*Fri frakt ved kjøp over 3000,- (max totalvekt 35kg).

Du har mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører.



3. RETUR

På standardvarer som er på vårt lokale lager i Grimstad har du alltid 14 dager full returrett. Dette gjelder "Klikk og hent" varer og varer som er oppbevart på vårt lager. Ved kjøp av andre varer som bestilles til deg hos fabrikk/leverandør, gjelder ikke full returrett. Varen er da gått i produksjon og kan ikke enkelt selges til andre. Kjøpet kan angres, men det vil bli utregnet et mellomlegg for tapet. 

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:


Vinterhager Sørlandet

Reddalsveien 15

4886 Grimstad



4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.



5. KUNDESERVICE

Vinterhager Sørlandet AS

Postadresse:

Reddalsveien 15

4886 Grimstad


Mail: post@vinterhagersorlandet.no
Tlf: 97521239

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke